Nieuwe algemeen directeur bij Dental Union
Marc Kastermans (45) is per 1 juni aangetreden als de nieuwe algemeen directeur van Dental Union. Kastermans heeft grootse plannen: “Full service anno nu betekent dicht bij onze klanten staan. Dáár gaan we voor!”
Met
een solide basis binnen de medische en dentale branche staat Marc Kastermans
voor de uitdaging om de brede kennis en ruime ervaring binnen Dental Union
zodanig te structureren dat de organisatie klaar is om haar klanten in de
toekomst nog beter terzijde te staan. Kastermans: “De tijden zijn veranderd, ook
binnen dental. Branchecijfers tonen aan dat de vanzelfsprekendheid van het
tandartsbezoek terugloopt. Ook het laten uitvoeren van complexere
tandtechnische verrichtingen wordt steeds vaker uitgesteld. Juist in deze tijd
mag daarom van een ‘full service depot’ als Dental Union meer verwacht worden.
Het depot van nu is een professionele organisatie die - als een betrouwbare
partner - haar klanten direct, snel en adequaat ontzorgt.”
Onderscheidend
“De
basis blijft het tijdig leveren van een breed, actueel en compleet scala
producten tegen de juiste condities. Daarnaast willen wij ons onderscheiden door
simpelweg beter te zijn en praktische oplossingen te bieden wanneer het gaat om
service, onderhoud, reparaties en informatievoorziening over bijvoorbeeld de
wet- en regelgeving. Ook willen we voorop lopen met de nieuwste technische
ontwikkelingen in de branche. Innovaties, bijvoorbeeld op het gebied van efficiënt
voorraadbeheer of digitaal afdrukken, volgen elkaar in bijzonder hoog tempo op.
Onze klanten mogen op elk terrein binnen het vakgebied actuele kennis van ons verwachten”,
aldus de nieuwe algemeen directeur.
Dichter bij de klant
Over de korte termijn wil Marc
Kastermans alvast een tipje van de sluier oplichten. “We willen dichter bij
onze klanten staan. Daarvoor zullen we sneller en directer gaan communiceren.
De mogelijkheden van digitale communicatie zijn hiervoor ideaal. Om de
interactie met onze klanten verder te stimuleren zijn wij ook actief op social
media. Dit betekent dat wij onze klanten snel kunnen informeren, maar ook dat
zij altijd met ons in contact kunnen komen. Zo staan wij klaar voor onze
klanten. Op ieder moment, op iedere plaats en over ieder onderwerp.”
Kunt u niet vinden wat u zoekt? Gebruik de zoekmachine.
oktober/november 2024
Verspreiding in november 2024.
Heeft u nieuws voor het volgende nummer of een interessante casus? Neem dan contact op met de redactie.