PerfectSmile beraadt zich op juridische stappen tegen NZa
Oproep aan consumenten: eis volledige transparantie voor zowel behandelkosten als techniekkosten.
29 november 2011 - Het bedrijf PerfectSmile laat vandaag op haar site weten de aantijgingen van de NZa dat PerfectSmile de tandartscodes niet op de juiste wijze zou toepassen kan weerleggen en zich beraadt op juridische stappen teneinde de door de Nederlandse Zorg Autoriteit berokkende imagoschade te verhalen. 'PerfectSmile biedt sinds haar oprichting in 2006 volledige transparantie in de kostenopbouw van haar behandelingen en vermeldt deze dan ook op haar website.'
Oproep aan consument: eis transparantie in behandel- en techniekkosten
Jesse Bartels van PerfectSmile: 'Ik roep de consument nu al op om bij tandartsen en orthodontisten voorafgaand aan een behandeling volledige transparantie in zowel de behandelkosten als de techniekkosten te eisen. Daarnaast verzoek ik zowel de Nederlandse Zorgautoriteit als de ziektekostenverzekeraars met klem om een einde te maken aan de praktijk waarbij een retourbonus wordt betaald. In plaats van de goedkoopste en meest transparante aanbieder aan te vallen.'
Kunt u niet vinden wat u zoekt? Gebruik de zoekmachine.
oktober/november 2024
Verspreiding in november 2024.
Heeft u nieuws voor het volgende nummer of een interessante casus? Neem dan contact op met de redactie.